h!]=)7x; h!]=)7x; tell me why h!]=)7x; 告诉我为什么 h!]=)7x; h!]=)7x; 演唱:爱尔兰10岁男孩declan galbraith h!]=)7x; h!]=)7x; 歌词 h!]=)7x; h!]=)7x; in my dream,children sing
h!]=)7x; 在我梦中,孩子在歌唱
h!]=)7x; a song of love for every boy and girl
h!]=)7x; 一首关于每个男孩女孩的爱的歌
h!]=)7x; the sky is blue and fields are green
h!]=)7x; 梦中天是蓝的草是绿的
h!]=)7x; and laughter is the language of the world
h!]=)7x; 全世界都听的到的笑声
h!]=)7x; then i wake and all i see
h!]=)7x; 突然我惊醒,我了解
h!]=)7x; is a world full of people in need
h!]=)7x; 现实世界却是在危难中的人类么
h!]=)7x; tell me why(
why) does it have to be like this?
h!]=)7x; 告诉我为什么,世界必须变成这个样子吗?
h!]=)7x; tell me why (
why) is there something i have missed?
h!]=)7x; 告诉我为什么,我已经失去了什么东西?
h!]=)7x; tell me why (
why) cos i don't understand
h!]=)7x; 告诉我为什么,我真的不明白
h!]=)7x; when so many need somebody
h!]=)7x; 为什么当有人需要很多帮助的时候
h!]=)7x; we don't give a helping hand
tell me why?
h!]=)7x; 我们不能给予一点关心,为什么?
h!]=)7x; everyday i ask myself
h!]=)7x; 每个人问问自己吧
h!]=)7x; what will i have to do to be a man?
h!]=)7x; 到底我在这个世界上要做怎样的人
h!]=)7x; do i have to stand and fight
h!]=)7x; 难道我不得不忍受不止的僵持和战争
h!]=)7x; to prove to everybody who i am?
h!]=)7x; 去证明每个人到底是谁?
h!]=)7x; is that what my life is for
h!]=)7x; 难道我的人生生来如此?
h!]=)7x; to waste in a world full of war?
h!]=)7x; 浪费在一个充斥着战争的不和平的世界里?
h!]=)7x; tell me why(
why) does it have to be like this?
h!]=)7x; 告诉我为什么,世界必须变成这个样子吗?
h!]=)7x; tell me why (
why) is there something i have missed?
h!]=)7x; 告诉我为什么,我已经失去了什么东西?
h!]=)7x; tell me why (
why) cos i don't understand
h!]=)7x; 告诉我为什么,我真的不明白
h!]=)7x; when so many need somebody
h!]=)7x; 为什么当有人需要很多帮助的时候
h!]=)7x; we don't give a helping hand
tell me why?
h!]=)7x; 我们不能给予一点关心,为什么?
h!]=)7x; (children)
tell me why?(
declan)
tell me why?
h!]=)7x; 告诉我为什么,告诉我为什么?
h!]=)7x; (children)
tell me why?(
declan)
tell me why?
h!]=)7x; 告诉我为什么,告诉我为什么?
h!]=)7x; (together) just
tell me why,
why,
why?
h!]=)7x; 我只是请你告诉我,为什么?为什么!
h!]=)7x; tell me why(
why) does it have to be like this?
h!]=)7x; 告诉我为什么,世界必须变成这个样子吗?
h!]=)7x; tell me why (
why) is there something i have missed?
h!]=)7x; 告诉我为什么,我已经失去了什么东西?
h!]=)7x; tell me why (
why) cos i don't understand
h!]=)7x; 告诉我为什么,我真的不明白
h!]=)7x; when so many need somebody
h!]=)7x; 为什么当有人需要很多帮助的时候
h!]=)7x; we don't give a helping hand
h!]=)7x; 我们不能给予一点关心,为什么?
h!]=)7x; tell me why (
why,
why,does the tiger run)
h!]=)7x; 告诉我为什么?(为什么,为什么,老虎要逃离家园?)
h!]=)7x; tell me why(
why why do we shoot the gun)
h!]=)7x; 告诉我为什么?(为什么,为什么我们要端枪射击谁?)
h!]=)7x; tell me why (
why,
why do we never learn)
h!]=)7x; 告诉我为什么?(我从来没被教过生存是这样残忍)
h!]=)7x; can someone
tell us
why we let the forest burn?
h!]=)7x; 难道大人们,你们没有人告诉我们为什么让森林忍受炮火煎熬.
h!]=)7x; (
why,
why do we say we care)
h!]=)7x; (为什么,为什么,难道我们不关心这一切么?)
h!]=)7x; tell me why(
why,
why do we stand and stare)
h!]=)7x; 告诉我为什么(为什么为什么我们这样僵持对视,仿如敌人)
h!]=)7x; tell me why(
why,
why do the dolphins cry)
h!]=)7x; 告诉我为什么(为什么,为什么海豚要尖叫躁动?)
h!]=)7x; can some one
tell us
why we let the ocean die?
h!]=)7x; 难道没人能告诉我们为什么我们让海洋一片死寂?
h!]=)7x; h!]=)7x;